Det er en skade, en sprekk, skrape eller et hull i kjøleskapet

Senest oppdatert 23.10.2019 14.21

Problem

  • Fryseren/kjøleskapet/kombiskapet/vinkjøleren er ødelagt.

Gjelder for

  • Fryser
  • Kjøleskap
  • Kombiskap
  • Vinkjøler

Løsning

1. Hvis skaden ble oppdaget under utpakking av enheten, kontakt forhandleren din umiddelbart for å finne ut om den ble skadet under levering. 

Ikke forsøk å koble til eller bruke enheten.    

2. Hvis skaden ble oppdaget etter installasjon og første bruk, kontakt installatøren din for å finne ut om den ble skadet under installasjon.

3. Hvis skaden var forårsaket av at noe som ble lagret i enheten eller andre mekaniske problemer, f.eks. et hull eller en sprekk kan skjules med et allsidig tetningsmiddel. 

Kontroller at tetningsmiddelet er godkjent for bruk i miljøer for oppbevaring av mat. 

4. Hvis hengsler, lys eller andre deler er skadet kan de enkelt byttes.   

Hvis du ønsker å bytte delene selv kan du finne ekstradeler, tilbehør og vedlikeholdsprodukter i vår Nettbutikk. 

5. Kontakt et autorisert servicesenter

Hvis rådene over ikke løser problemet, anbefaler vi å anmode om et besøk av en servicetekniker.


Bestill service
Bestill service

Ønsker du bestille en service tekniker? Våre Electrolux teknikere inspiserer og løser problemet til et pris, inkludert reservedeler.

Reservedeler og tilbehør
Reservedeler og tilbehør

Finn originale reservedeler for produktet ditt i vår web shop og få de levert på døren.