Problem
- Meldingen "GENERELL ALARM!" vises på displayet til min integrerte kaffemaskin.
Gjelder
- Integrert kaffemaskin
Vedtak
1. Rengjør innsiden av apparatet grundig som beskrevet i avsnittet "Rengjøring og vedlikehold" i brukerhåndboken.
Du kan bruke en lett lommelykt for en mer grundig og enklere inspeksjon av smuss inne i apparatet.
Last ned brukermanualen .
2. Slå AV maskinen med hovedstrømbryteren på høyre side (for å bruke strømbryteren må du trekke ut apparatet) og etter noen sekunder slå den PÅ igjen.
Tips: Hvis du har rengjort infuseren med såpe eller i en oppvaskmaskin, legg litt fett på innsiden av infuseren og prøv å flytte den en stund for å spre fettet på overflaten.
3. Kontakt et autorisert servicesenter.
Hvis rådene ovenfor ikke løser problemet, anbefaler vi å be om et besøk av en servicetekniker.
For førstegangsoppsett av AEG-kaffemaskin, feilsøkingsveiledning og rengjøringsanbefalinger, se spørsmål og svar på kaffemaskinen vår