Meldingen "GENERELL ALARM!" vises på displayet til min integrerte kaffemaskin

Senest oppdatert 22.03.2024 11.53

Problem

  • Meldingen "GENERELL ALARM!" vises på displayet til min integrerte kaffemaskin.

Gjelder

  • Integrert kaffemaskin

Vedtak

1. Rengjør innsiden av apparatet grundig som beskrevet i avsnittet "Rengjøring og vedlikehold" i brukerhåndboken.

Du kan bruke en lett lommelykt for en mer grundig og enklere inspeksjon av smuss inne i apparatet.

Last ned brukermanualen .

2. Slå AV maskinen med hovedstrømbryteren på høyre side (for å bruke strømbryteren må du trekke ut apparatet) og etter noen sekunder slå den PÅ igjen.

Tips: Hvis du har rengjort infuseren med såpe eller i en oppvaskmaskin, legg litt fett på innsiden av infuseren og prøv å flytte den en stund for å spre fettet på overflaten.

3. Kontakt et autorisert servicesenter.

Hvis rådene ovenfor ikke løser problemet, anbefaler vi å be om et besøk av en servicetekniker.


For førstegangsoppsett av AEG-kaffemaskin, feilsøkingsveiledning og rengjøringsanbefalinger, se spørsmål og svar på kaffemaskinen vår

Slik får du det beste ut av din AEG kaffemaskin