Problem
- Kan jeg returnere produktet mitt?
- Jeg ønsker å returnere produktet. Hva gjør jeg?
Gjelder
- Bestilling av hvitevarer fra electrolux.no
Vedtak
Når du bestiller fra electrolux.no, har du som forbruker alltid en 14-dagers angrerett i henhold til loven. Tiden beregnes fra dagen du mottok varen. For å utøve angreretten, må du kunne vise at du har angret innen denne tidsperioden og varslet Electrolux om at du har angret på kjøpet ditt. Vær oppmerksom på at hvis du har bestilt en tjeneste som installasjon eller fjerning av et gammelt apparat for gjenvinning og godkjent at tjenesten utføres før angrerettperioden er utløpet, dekkes ikke tjenesten lenger av angreretten.
Hvis du har angret på kjøpet, og du vil benytte deg av angreretten, må produktet returneres til Electrolux innen 14 dager fra det tidspunktet du kommuniserte din beslutning om å kansellere kjøpet.
Vi tilbyr også 30 dagers åpent kjøp, hvor produktet kan returneres innen 30 dager. Produktet må være ubrukt og i originalemballasje. Det er fri retur, og det må ikke betales en returkostnad for å returnere en hvitevare. Merk: Tjenester blir ikke refundert, som for eksempel installasjon.
Følgende gjelder også for retur av produkter:
Hvitevarer: Hvis du velger å bestille returfrakt via Electrolux, overtar vi transportrisikoen når vi har mottatt produktet.
Postpakke: Lagre alltid leveringskvitteringen og sørg for at varen er godt pakket.
Kontakt oss via chat, e-post (kundeservice@electrolux.no) eller telefon (22 72 24 00), så hjelper vi deg hvis du vil returnere produktet.